Subject: Kutse eksamikomisjoni
From: "Kadri London" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>, <[email-masked]>, <[email-masked]>
Date: Tue, 15 Oct 2024 11:17:39 +0300

Tere

Olete oodatud Viljandi Kutseõppekeskuse täiendusõppe osakonna poolt

korraldatavale "Veoautojuhi täienduskoolituse" eksamikomisjoni 18.10.2024 kl 
11.30

aadressile Looduse tee 2, Vana-Võidu, Viljandi vald, Viljandimaa.

Lugupidamisega

-- 

Kadri London

Viljandi Kutseõppekeskus

täiendusõppeosakonna juht

[email-masked] <mailto:[email-masked]>

tel 5193 1391

www.vikk.ee <http://www.vikk.ee>

 <https://www.vikk.ee>

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa 
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu 
turvalisuses kindel.